asyamooms merhaba hangi kaynaklara göre şeker hastası doğan veya buna bağlı olarak sonradan olan var? Ama şeker hastalıgından karnında bebegı ölenın raporu var, Kulaktan dolma duyumlarla kendınızın veya baskasının mesuliyetını almayın lütfen , eskiden ş.yüklemesi yapılmıyordu hastaneye gıden yoktu ya hani? Sizin teorınıze göre o yaslılardan doğan büyüklerimizin hiç biri de şeker veya tansıyon hastası olmamalı o zaman neden büyük bir kısmı seker hastası , annelerı yukleme yaptırmadıgı halde? Bu kadar karşı cıkmanızı anlayamıyorum sıfır sekerle mı beslenıyorsunuz besleneceksınız doguma kadar? Patates ,mısır, havuc falanda yemıyorsunuz sanırım 🤷🏼♀️
Bir de şunu soyleyeyım hareketsızsenız ve vucudunuz şekeri baskılayamıyorsa seker hastası oluyorsunuz ilaca ıhtıyac oluyor fenalasmayın dıye.
Naçizane fikrim neye göre bu konuda emin komusyorsunuz, kendinizden önce bebeğinizi düşünün geri dönüşü olmayan seyler yasayıp uzulmenizi bir anne olarak hiç istemem karar sizin tabii ki🌸