Oyku35
Merhabalar. 40+1 olduk ama sancım yok böyle olan var mı? Çok hareketliyim aslında nstdede sancı çıkıyor hafif hafif ama normal doğumu çok istiyorum 41 den sonra fitil koycakmış doktor,açılmam olmaz bebek aşağıya inmez diye çok korkuyorum :( dua edin sancım gelsin