tazemomm16 emre uysala gitmeyi düşünüyorum 🤔 yada ahmet yılmaz sizler hangi hastane ve doktorlara gidiyorsunuz
Ronayib tazemomm16 ben şehir hastanesine gidiyorum yaşar can a ama bu defa gökhan gölcük gitcem onu çok med ediyorlar. Siz hangi hastaneye gidiyorsunuz
Tubi545 tazemomm16 umi plaza orhan orhan beye gidiyorum ama çekirge dorukta ki sühendan benderliye de gitmenizi tavsiye ediyorum. Kadın kiloya takık biri ama sizi 1 saat muayene ediyor sağlığınız,yemeniz, icmeniz herseyi anlatıyor.
bebegimm1633 Ronayib Ben de Yaşar Can beye gidiyorum güzel ilgileniyor benden bir şey istediği zaman sekreterine arattırıp yanına çağırıyor takibini güzel yapıyor. Gökhan beyi ben de merak etmiyor değilim ama baya methediliyor.
aylaamomm Moomtoobee ben ona gitmiştim ama pek memnun kalamadım açıkçası ilk gittiğimde çok iyiydi bi dahaki muayenede çok suratı düşük soğuktu
Moomtoobee Tubi545 arkadaşımın bana önerdiği doktor ama tercih etmedim çünkü çok diktatör olduğu için azarliyomus moral bozuyomus fazla kilo alanları falan 😄hiç bana göre şeyler değil
tazemomm16 Tubi545 ilk doğumumda ona gittim 10 kilo almıstım sayesine güzeldi ama manyaktı bi daha gitmem
aylaamomm Moomtoobee ben o yüzden bıraktım açıkçası bursada baya kadın doğumcu gezdim oda onların arasında
Tubi545 Moomtoobee ben gülerek girdim ağlayarak çıktım evet kiloya takık kadın bakma benim de kilom var hemde 3 lü sayılar 😅 ama gel gelelim işinin ehli bir doktor. Azar yemeyecegimi bilsem hep devam ederdim ona 😅
Babyndmummy Moomtoobee eliff4 ben de Medicana Sevde Nur Merte gidiyorum çok memnunum sormadan tüm sorularımı kendisi yanıtlıyor neredeyse çok sakin ve güleryüzlü🌸
Ronayib bebegimm1633 yeni gelmiş bu hastahaneye zaten rica edince eşleri de alıyormuş çok anlayışlıymıs gerçekten özel doktorlardan farkı yoksa özele gidip okadar para vermeye gerek yok
eliff4 tazemomm16 Medicana Sevde Nur Merte gidiyorum çok memnunum güler yüzlü konuşkan doktor ultrasonda bebeğin herseyine bakıp bilgi veriyor ilgileniyor 🌸
bebegimm1633 Ronayib Ben cinsiyet öğrenmeye kendisine gitmiştim çok rica ettim eşim de girsin diye almadı içeri ama 5 tane ultrason fotoğrafı verdi kalp atışını dinletti ekrandan detaylıca gösterdi şurası organı şu kafası şu ayakları falan diye boyunu kilosunu da söyledi bu da bizim için yeterli oldu tabi eşim de olsaydı yanımda daha farklı olurdu.🥹
Habibe08 Ronayib Gökhan beye gidiyorum ben eşimi hep aldı her kontrolde resim veriyo ultrasonda gösteriyo çocuğu sanada video cektiriyo surasi eli ayagi diye söylüyo
Grendaaii aylaamomm merve hanımdan memnun musun canım. Bende hayat hastanesinde ırmak hanıma gitmeyi düşünüyordum tedavi için gitmiştim çok beğenmiştim ama doğumda nasıl bilmiyorum internette merve hanımı baya duydum herkes övüyordu. Birde ultrason cihazları nasıl acaba kaliteli mi ? Doruk çekirgede nurhan hanıma gidiyorum ultrason makinesinin kalitesi düşük geldi bana sırf o yüzden değiştirmeyi düşünüyorum
0ozge arasmoms_ ben ilk öğrendiğim zaman Kemal beye gittim hiç memnun kalmadım şuan Dilek Doğanbaşa gidiyorum aşırı memnunum
DogaMom arasmoms_ kendim gitmedim ama orada çalışan arkadaşlarım ve çevremden çok güzel yorumlar duyuyorum kendisi için.