Kızlar 38+5 teyim
İlk kızım sezeryan oldu bu nasipse Ssvd(sezeryan sonrası vajinal doğum)
olacak. İlkinde hiç sancı hissetmedim bunda da hiçbir fikrim yok
Yer yer belimden kasıklara vuran felaket agrı oluyor afedersiniz vajinam komple ağrıyor bebeğim karnımda çok hareketli oturunca iyiyim ama bu doğum sancısını nasıl anlarız