bsravrkn bence aslaa şuan yapmaa ben yaptım pozitif çıktı kan verdim negatif çıktı ama şuan adetim gecikti yani bu dönemde asla güven olmuyo ben yakın zamanda kan vericem tekrar geciktiği için ama bu durumdan stres yapıp gecikmişte olabilirr o yüzden adetin gecikirse direk kan vermelisin moodunu boş yere düşürmee