O haftalarda siz yorulunca ayakta olduğunuz sürece onunda hareketleri azalır, ışık, tatlı gibi enerji veren bir şeyler yiyin hissedersiniz. Ama endişeleriniz giderecek hareket yoksa dr arayıp danışın, ben de de olmuştu, ağlamaktan dr anlatamamıştım. Dr olur bu dönemlerde takiple hala hareket etmezse yarın sabah gel demişti. Ama gece hareketlenmişti. Geceleri özellikle sessiz karanlık ortamda elin karnında olsun gözlerini kapa dinle. Umuyorum uyuyordur bebişin 🌸