Poncik-miros 5 yaş diyorum ben :) kızım 6 yaşında hamileyim anlıyor halimden yardımcı bile oluyor bana. Ben kızım bu yaşa gelene kadar hiç düşünmedim her anın tadını çıkarmak istedim gezdik, dolaştık, anaokulu maceralarına eşlik ettim ve artık büyüdü benden bağımsız olduğuna karar verdiğim de yaptım 2. Çocuğu. Çocuk küçük olunca anneler çok yıpranıyor ya ben böyle düşünüyorum