Eveet sonunda buraya doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu. Oğlum 38+3 te dünyaya geldi. Sıradan bir akşamdı çay sohbet muhabbet. Gece saat 1 de yatağa geçtim ve saat 2 de birden suyum geldi. Tabi ilk başta anlayamadım ilk gebeliğim olduğu için altıma kaçırdım sandım. Ama sonra ayağa kalktım ve suyum şakır şakır geldi. Hemen duşa girdim bi rahatlamak istedim. Sancım yoktu. Duş sonrası hazırlandık ve hastaneye doğru yola çıktık. Yoldayken doktorumu aradım haber verdim. O da hemşireler ile iletişime geçmiş. Hastaneye ulaştığımda açıklığım bir santim deydi. Nst bağladılar. Doktorumun isteği üzerine yatışım yapıldı. Ve yavaş yavaş suni sancı verilmeye başlandı.Açıklık sonra 3 cm oldu ve suni sancıya devam edildi. Hemşireler uzun bir süre açıklık muayenesi yapmayacağını söylediler. Dedikleri gibi de oldu sabah 11 gibi açıklığım 8 cm oldu. Sonra zaten kendi sancılarım başladı ve suni sancıyı kestiler.Öğlen saat 2 de oğlum dünyaya geldi. Tabiki kolay değildi suni sancı gerçekten çok zor ama allah sabrını veriyor. Normal doğum yaptığım için de bir gece kalıp Sabah taburcu olduk. Allah herkesi evladına kavuşturmayı nasip etsin🥰