Nehir3434 Kızlar 33+2 de sancım falan yokken birden suyum geldi damla damla hastaneye gidince bayağı bı boşaldı sabahında acil sezeryana alindim bebeğim 2300 Gr kuveze aldilar çok şükür ikimizde saglikliyiz lütfen dua eder misiniz
Betul_ksa42 Nehir3434 geçmiş olsun canım benim bir an önce yanına gelsin bebisin inşallah 🤲🏻 neden kuveze aldılar kilosu iyi 2 kilonun üstünde olunca lamiyolar solunum sıkıntısı yoksa diye biliyorum sizinki neden acaba 🌸
Baby_B Nehir3434 doktor kontrolune en son ne zaman gitmistin acaba Erken dogum bekleniliyor muydu canim Saglikla al kucagina en kisa zamanda
Deletedmom_121 Nehir3434 Canım Allah Analı babalı büyütsun İnşallah Bebisede Allah şifa versin umarım en kısa zamanda kavuşursunuz 💕
Nehir3434 Baby_B doktor kontrolünde geçen hafta bebeğimin suyunun fazla olduğunu sınırda olduğunu söyledi doktor tansiyon şeker sorunum vardı riskli gebelik diye perinatoloji ye yönlendirmişti randevu aldım fakat gidemeden doğum yaptım
Baby_B Nehir3434 anladim canim,biraz bekleniliyormus erken dogmasi ozaman🥰 Bende 30+4 deyim Bekliyoruz heyecanla🥰
seyma0661 Nehir3434 dünyaya gelmek için heyecanlı bir bebiş 🥹🥹 Allah sağlıkla en kısa sürede kavuşmanızı nasip etsin canım ❤️