Gunduzanne Merhaba aynı korku ben de de var ve ben o korkuyla maalesef 2 kez baska rahatsizliklar icin ameliyat iki kezde zorunlu kurtajdan dolayi genel anestezi almis biriyim. Hepsinde de ayni korkuyu hissettim ama inanin acı namına bir sey yok, zaten sizin korktugunuzu anladiklarinda hemen ilgileniyorlar ve sakinlestiriyorlar. İlaci verdikten sonra 3e kadar saymanizi istiyorlar ama siz 3e gelmeden uyumaya basliyorsunuz. Uyanma esnasi da verdikleri anestezinin miktarina gore degisiyor, ben sadece bir ameliyatimdan sonra ayilmakta gucluk cekmistim ama hicbir sorun yasamadım. Uyuyup uyanma gibi dusunun❤️ Emin olun ameliyathanedeki herkes sizi rahatlatmak icin elinden geleni yapacaktir, saglikla kavusun bebeginize insallah💐