Yarenn24
Canım hamilelikte eğer ihtiyaçtan fazla beslenirsen aldığın kilolar doğumdan sonra kesinlikle gitmiyor, diyet ve spor gerektiriyor. Dengeli sağlıklı beslenirsen doğum anında bile verilebiliyor o kilolar.
Ben de ilk gebeliğimde doktor gittiğim zaman doktorm yaşlı bi amcadır çok güzel nasihatler verdi bana. hamileyim diye pis boğazlı olma sakın. Sadece faydalı şeyler ve gerektiği kadar ye dedi. Atıyorum avuç içi kadar fazla ekmek yesen bile o çocuğa yeter dedi. Ben de hep dikkat ettim hamilelikte. 10 kilo aldım, hastaneden geldiğimde 12 kilo vermiştim.
Ablam da ilk gebeliğinde öyleydi bi iki ay içinde hepsini verdi ama sonraki gebeliğinde aşırı iştahlı olduğu için aldığı kilolar 5 yıldır öylece duruyor. Demem o ki hamilelikte ne kadar dikkat edersen doğum sonrasında o kadar çabuk veriyosun.
Ha ödem olabilir fazla fazla alınmıştır, onun da en büyük çaresi bol su içmek ve emzirmek zaten. Her türlü gidiyor