MinnakBebegim benimde ilki normaldi o yüzden mecburen normal yapicam sezaryen istiyorum ama yapmıyor doktorum benim ilk dogumum çok zor geçti sancim yoktu suni sancı verdiler o beni bitirdi zaten o yüzden çok korkuyorum ikinci kolay oluyor diyorlar ama bir ay kaldı paniklerim başladı inşallah çok kolay olur bu sefer kendi sancim gelir de suni vermezler dua edin bana lütfen inşallah sizlerinde çok kolay geçer dohumları goz acip kapayincayaca kadar dogurmus olursunuz