Bmk97 Merhabalar 😍 yarın doktor randevum var embriyo transfer süreci başlayacak dondurulmuş embriyo benimkisi pcosluyum siz nasılsınız transfer yaptıran veya yaptıracak olan varsa birbirimize destek olalım😇
Ertugrulgulcem24 Bmk97 merhaba canım inşallah hepimiz pozitif alırız benim 25 inde transferim var bir hafta oldu Estrofeme başlayalı
Emine010922 Bmk97 bende bu perşembe transfer için ilk muayene olucam pcos var inşallah güzel haberler alırız ✨️🪽🦋
Bmk97 Ertugrulgulcem24 inşallah ya sağlıkla tutunsun minikler 🤲❤️ herhangi bir takviye kullanıyor musunuz? Vitamin folik asit vs
Ertugrulgulcem24 Bmk97 evet canım bir sürü günde 3 kez estrofem kan sulandırıcı renesis Redostim ve d vitamini
Bmk97 Ertugrulgulcem24 bana da bugün doktorum Letrol verdi adetin 5. Günü başlayacağım. Dvitamini omega3 folikasit kullanıyorum ☺️
Bmk97 Emine010922 bende muayeneyemi oldum embriyo çözdürme için imza aldılar Letrol diye ilaç başladı hoca yumurtlama olacak doğal gebelik gibi döngüde transfer yapacağız dedi pcosta yumurtlama olmuyor ya🥲
Emine010922 Bmk97 bende bugün hormon testi verdim yarın dr kontrol var yaşınız kaç acaba ilk deneme mi
[silindi] Ben ayın 9unda transfer oldum pazartesi kan vereceğim heyecanla bekliyorum dua edelim birbirimize Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥹
Bmk97 Melisal evet adetin 2. Günü için randevu alıp gittim tarlusalla adet oldum. Yumurta toplama yapıldı 2 ay rahim dinlendirme oldu. Aralıklarla kontrol yapıp uygun olduğunda transferimi yapacaklar ☺️