Nilbebek27 3 gün sonra doğumum var kızlar ve içim yanıyor.. aşırı bu tüketme isteğim var tutamıyorum kendimi doğumda bana - bir durum olur mu
269522 Nilbebek27 ay ben öyleydim ama benim yazındı doğumum Eylül başı 😅 eşimle soğuk kahve alırdık kalan buzları yerdim ikimizin bardağında😅 her gün mutlaka buz yerdim birşey olmaz inşallah sadece boğazların şişmesin dikkat et malum kış ☺️