Deletedmom325 2 haftadır falan çok fazla kaşınıyo, neden acaba Bi de tek taraflı. Benim gibi kaşınan var mı aranızda. 16+3üz bu arada
Merveee277 Deletedmom325 çok kaşıma bence bendede çok oluyodu uçları sarı sarı oldu süt toplanmış doktorum elleme onları dedi.lansinoh diye bir krem yazdı ama almadım kaşınması geçti zaten😊
mrsdoruk Deletedmom325 ayy iuan ben aynı durumdayım 16+5’deyim bende tek taraflı kaşınmış oluyo gögüslerim dikkat ediyorum da sebebini bende bilmiyorum tabi
Deletedmom325 Misafirlikte falan bile dayanamayıp kaşıyorum, o derece. Hamilelikle Bi ilgisi var mıdır ki
MGZT Deletedmom325 benimde kaşındi mi tam kaşınıyor 😊 süt bezlerinden dolayimi acaba dedim ben de bilgim yok ilk hamilelik olunca bende kimseye sormadım 😊
Ulkum Ben göğsüme dokunamıyorum ucuna bile dokunamam varmı benim gibi böyle olan inanın tek sıkıntım bu napıcagımı bilmiyorum küçüklükte beri böyleyim 😔 nasıl emziricem napıcm benimle dalga gecerler diye korkuyorum 😔 eşimde bende çok aşırı tepki verdiğimden dokunmaz 😭
Smyyeee12 Allahımm bende o durumdayım ikisininde ucu çok fena kaşınıyor hemde acıyor dokunamıyorum 14 haftalığım ikinci hamileliğim ilkinde böyle bişey yaşamamıştım niye olduğunu bende merak ediyorum 🤔😃