Kızlar merhaba ben 17 aydır evliyim 6 aydır bebiş düşünüyoruz pcos olduğum için adetim düzenli değil 2 aydır olmayınca doktora gittim o da bana adet düzenleyici verdi kullanırken gebelik oluşabilir dedi bir yandan da birgebeningünlüğünün ovulasyon testi ile gittim 8 ocakta hanımefendi pik olduğunu 3 günü değerlendir dedi 2 günü değerlendirebildik pik gördüğüm günden bu yana 6 gün geçti ilaca göre de bugün 21 gün bitiyor 3 ve 7 gün arası gebelik oluşmaz ise adet olucam kaşık ağrım ve bugün sık idrara çıkmam oldu bel ağrım da var bu kadar erken belirti verir mi ben mi kafanda kuruyorum bilemedim