Kızlar bizim bahçede iki ev kaynanamın birde benim gündüzleri bebeğimle orda oluyoruz akşam sadece evimize geliyoruz eve gelincede bebeğim çok ağlıyor durmuyor gazımı sancısımı oluyor bilmiyorum zor susturuyorum gün içinde ağlamıyor normal yani niye sadece akşamları oluyor?