Handanby Ssseval ben dikkat ettiğim halde 1700 çıktı genetik olabilir dedi yapacak bir şey yok zayıf doğacak 🤦🏻♀️🤷🏻♀️😊
Ssseval Handanby en sevmediğim haftalar kilo alım dönemi , 40 kilo alan anneler de 3 kilo bebek doğuruyo tamamı yemeyle alakalı değil bencede. Genetik faktör devreye giriyo.
Handanby Ssseval kesinlikle genetik doktorda öyle dedi sağlıklı olaun haftasında doğsun kilo en son şey dedi hiç önemli değil takılma bunlara dedi 🙏
Huriye92 31+4 te 1.800 grdı yarın 32.haftama girecem bakalım bizimkide iyi mi size göre zayıf mı anlamadım