tazeannesese Shlshss benim de az iş yapayım biraz ayakta kalaym belim kopuyor resmen. 17 haftaligiz bel fıtığım War oda tetkliyor tabi. Sizde fıtık War mi
Shlshss tazeannesese bildiğim kadarıyla bel fıtığı yok ama birinci sezeryanımdan sonra bel ağrısı kalmıştı belki onunla alakalıdır
yeni_anne2 Hamilelikte bel ağrısı kadar normal bir durum yok bu haftalar ne ki son aylarda bell ağrısından duramıyor oldum