Esra_Elisa8 korkmayın demek saçma olur bende gebeyim benim de endişelerim var ama şöyle düşünün ben öyle yapıyorum , her şey Allahtan geliyor yer gök dua derler hep dua edin hep iyisini düşünmeye çalışın Allahın izniyle buda bir süreç ve geçicek suanda bu stres bebeğede sizede bir şey olucak mıdan daha çok zarar veriyor sakin kalmaya çalışın böyle düşündüğünüz anlarda pozitif doğum hikayeleri okuyun mesela bana iyi geliyor ❤️🙏🏻