Ezgiaydinn35 Merhaba arkadaşlar sin ultrasonda 25+3 bebeğimin kilosu 901 gram çıktı sizlerin bebekleri ne kadar kilo da ?paylaşalım allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin 💙
Misskaynak Ezgiaydinn35 ay bende bugün gittm 920gr 25+3 üm bana yüksek geldi sizin okuyunca rahatladım 😅
Onekim Ezgiaydinn35 bizimde 26+2 de 800 gramdı minnak kızımın kilosu doktor iyi dedi ama içimde kuşku var
Selmas57 Burjucan aman saglikla dogsunda 😊 benim erken dogum riskim var, kilo almasini isterim ama ne yapabilirim ki.. kilo aldiran besinleri tuketiyorum.. hayirlisi artik
Selmas57 Onekim biraz az gibi ama doktor normal dediyse normaldir.. belki de olcumu yanlis yapmistir.. saglikli olsun da 🙏
Ezgiaydinn35 Onekim ıyi kilosu canm kızlar biraz daha düşük oluyor ki kıza göre ıyi kilosu 😍 prensesin
Onekim Selmas57 sağlıklı olsunda inşallah yanlış ölçümdür çünkü hergün muz yiyiyorum süt içiyorum başka neler kilo aldırır bilen var mı
Selmas57 Onekim badem, findik, maden suyu da icebilirsin 2 tane, kiwi... su an aklima baska bisey gelmiyo
Ezgiaydinn35 Onekim kaşar peyniri harnup pekmezi muz yumurta kilo aldırıyor canm allah hepimizinkine sağlık versin bir şekilde büyüyorlar.
Nezaketyildiz 25 haftalığız dün kontrolüm vardı 890 gr doğru prensesim kızlar tekme atıyomu sizin bebişler sürekli
Onekim Ezgiaydinn35 doktorum da iyi dedi canım kontrolüm var yine idrarımda bakteri çıktı erken doğumu tetikliyormuş inşallah bişey olmaz