Evet kızlar ancak fırsat bulduğum için yeni yazabiliyorum çok pozitif olmayan bol sancılı doğum hikayem benim 3. Gebeliğim ilk kizim 16 2. Kızım 11 yaşında baya ara verdiğim için ilk gebelik gibi herşeyin acemisiydim açıkcası neyse 39.+3 de doktor ongune kadar olmazsa suni ile yeni yıl sabahı doktor doğumu baslatacağız dedi yani hersekilde yatış verdi benim o güne kadar hiçbir şekilde ağrı sancı kasılma hicbirseyim yokdu o kadar hafif ve ağrısız gebelik geçirdim ki temizlik herşeyi doğum yaptığım güne kadar tek başıma yaptım neyse yılbasi günü sabah yatış yapıcam diye cantamı herşeyimi hazırladım gece kapinin yanına son buzluk hazırlıklarımı yaptım gece 1 buçukta yattım yatağa 2 gibi birden sancıyla uyandım ben yiruldugum için oldu sanıyordum baktım gecmiyo ve gittikçe siddetleniyo kalktım salona geçtim eşime birşey soylenedim dakika tutmaya başladım sancım sıklasmaya basladı 5 dk 4dk düştü ve ara ara suyum ve leke gelmeye başladı suyum gelince eşimi kaldırdım hastaneye gittik hemen 4 bucukda gittik ebe 5 de baktı 8 cm açılmış doktorumu aradı hemen en zor kısım doktor gelene kadar çektiğim sancı süresi 1 saat doktoru beklerken çektim ama inanılmaz şiddetli belimden vuran bir sancı karnimda nst var kıpırdayamıyorum ağrı dayanılmaz şiddetli ebe saolsun çok yardımcı oldu elimi sık sancı vurdukça dedi neyse doktor geldi aslında kuvvetli ıkınabilsem 2 kerede dogurursun dedi doktor ama benim sancidan gücüm hiç kalmamıştı artık bu yüzden kuvvetli ikinamadigim için biraz kesmek zorunda kaldı 3 dikişle doğum yaptım zaten bebek doğar doğmaz ağrı sancı hicbirsey kalmıyor biraz uzun oldu ama çok şükür şuan ikimizde cok iyiyiz normal doğum olduğu için hemen ayağa kalktım Allah hepinizin bebisini sağsağlim kucağınıza almayi nasip etsin