Mrsacar Kevsssim şuan 22 haftalığız 2. Hamileliğim evde 2 yaşında bir kızım var ona tuvalet eğitimi vermeye çalışıyoruz 1 aydır o yüzden hamileliği pek anlamadım ya 😅 bel ağrısı dışında bi sıkıntımda yok çok şükür 🙏🏻🥰 sağlıcakla oğlumuzu bekliyoruz 💙💖🧿 sizin nasıl geçiyor? 🥰
Prensess33 Kevsssim bizde 21+2 olduk henüz bı hazırlık yapmadık sadece geçen hafta civilde çok tatlı bı ceket gördüm onu aldık 😍 Allah’ın izniyle inşallah Mart sonunda tüm hazırlıkları yapacam
Sedakrt Kevsssim 23 hafta olduk bugün doktor kontrolüm vardı. 533 gr olmuşuz🥰 genel olarak gece çok hareketliyiz huzursuz ayak sendromuna girdim uyuyamıyorum geceleri. Çalışıyorum yürümek çok iyi geliyor işe gidip gelirken☺️ doğum mayıs ilk hafta yada ortası gibi gözüküyor sanırım. Toplamda 5 kilo aldım🥲 kaçla bitiririm bilmiyorum oğlumda artı 24 kiloyla doğum yapmıştım
Esilaaya Kevsssim 22.haftayım. İlk gebeliğim. Baya zorlu ve nazlı geçti:)) alışverişe erken başladım. Park yatak, bebek arabası, anakucagi, bi kaç tulum emzik biberon tarak organizer tarzı şeyleri aldım :)
Kevsssim Mrsacar bende 22. Haftamdayım benim ilk 3 ay aşırı mide bulantım halsizliğim oldu sonra geçti şu an iyiyim çok şükür sadece çok çabuk yoruluyorum 😮💨 Bir bebişiniz daha varmış, benim ilk gebeliğim hiç bu kadar nazlı olduğumu bilmiyordum. İkinci olsa napardım bilmem 🤭 Allah yardımcınız olsun 💖😄
bir_busra Bizde 21 haftalık olduk, ufaktan başladık bişeyler almaya 🥰 çok şükür benimde arada bel ağrım dışında bir sorunum yok 🌸
bir_busra Kevsssim hastane çıkışı, zıbın, ikili takımlar falan, ya ben gördüğüm herşeyi almak istiyorum aslında ama işte 😂 inşallah hepimiz sağlıkla bebişlerimize kavuşuruz 🥰
Kevsssim Prensess33 ben çok sabırsızım sanırım her şeyi olsun istiyorum hatta gidip gidip aldıklarıma bakıyorum kurcalıyorum sürekli🥹
Kevsssim Sedakrt bol bol yürüyüş yapmanız ve çalışmanız ne kadar güzel keşke bende çalışıyor olsaydım 🥺 benim de doğumum mayıs 20 gibi olacak sanırım şimdiden 7 kilo aldım ben. İştahım çok açıldı nasıl durdururum bilmem🥲
eceeelmn Biz de 23+4üz. Biraz bel ağrısı ve kilo problemi yaşıyorum şu sıralar. 51ile hamile kaldım şuanda 58im doktorum çok olduğunu söyledi.seker yükleme yapicz 24ocakta bakalım inşallah sorun çıkmaz 🙏🏼
Kevsssim eceeelmn bende 60 ile başladım şu an 67 yim doktorlara da hep söylüyorum kimse çok demedi😂 Kendim çok rahatsızım doktor kızsa da mecburen yemeyi bıraksam diyorum ama bana kimse bişey demiyor🥲 Benim de şeker yüklemem 1 ay sonra olacak bakalım :(
Anneolmakisteyenkedi Kızlar 20deyim bu hafta inanılmaz bi dugusallık yüklendi kaygılarım arttı dönemsel gelip giden bir şey mi benim ilk hamileliğim çok nazlı bi insan oldum her şeye alınır kırılır oldum çocuğun gelecekteki sağlığını vs düşünür oldum iyi idare ediyor ama eşimi de bıktırırım diye korkuyorum
Kevsssim Anneolmakisteyenkedi eşin anlıyordur canım gebelikte böyle duygu durum değişiklikleri çok çok normal. Ben zaten sinirli bir insandım iyice sinirli biri oldum her şeyi takıyorum stres yapıyorum. Biraz da kişisel problemlerim var maalesef. Keşke şu günlerin tadını çıkarabilsek :(
Kevsssim bir_busra maalesef ne maddi durumumuz her şeyi almamıza izin verir ne de çevre baskısı🥲😄 Bana şimdiden yeter bu kadar alma daha fazla falan diyorlar sinir oluyorummm😬
Prensess33 Kevsssim ilk bebisse normaldir bende ilk hamileliğimde öyleydim daha hamile kalmadan bı kaç bisey bile almıştım çok duygusal heyecan verici bişey ☺️🤣 benim bu üçüncü gebeliğim o yüzden bekliyorum daha erken 😁
Sedakrt Kevsssim 5-6 aydan sonra iştah açılıyor ya engel olamıyor insan ister istemez alacağız kiloları yapacak birşey yok🥲 Evdeyseniz bol bol yürüyüşe çıkın hareket bacak kasılmalarınada iyi geliyor ödemde olmuyor pek☺️
Sevolino Biz de 22 haftalık olduk artım yeni yeni alışverişe başlıyoruz teyzesi hastane çıkışını bile aldı ♥️🥹 vajinal kaşıntı ve akıntı yaşıyorum sık idrara çıkıyorum biraz bu hafta sıkıntılıyım inşallah geçer 3 lt yakın su içmeye çalışıyorum çeşitli takviyeler kullanıyorum ama yine de enfeksiyondan kaçamıyorum bakalım 🥰sağlıkla gel minik kuşum seni heyecanla bekliyoruz 🥹🧿🤍
Kevsssim Sevolino Ohhh maşallah huzurla kullansın minik🤍 Enfeksiyon genel sorunumuz 🫢 Ben birazcık erken başladım alışverişe sabredemiyorum hiç😄 Genel bir liste yaptınız mı acaba neyden ne kadar almayı düşünüyorsunuz?🌸
Sedakrt Sevolino ilaç kullanıyormusunuz bendede akıntı ve kaşıntı vardı 3 günde bir fitil kullan dedi doktor yarın alacağım ilacı
Sevolino Kevsssim henüz yapmadım ama örnek liste yapan varsa ben de faydalanmak isterim. İnşallah Rabbim kullanmamızı nasip etsin tüm bebeklerimiz için sağlıkla gelsin bebişler
Kevsssim Sedakrt benim dördüncü ayda açıldı iştahım sıkıntı o🤭 şimdiden bir sürü kilo aldım ilerisini düşünemiyorum ya🥲 Evimde dördüncü katta hiç inip yürüyesim gelmiyor geri eve çıkmak o kadar zorluyor ki beni.. iyice tembelleştim de en ufak bir şeyde aşırı yoruluyorum ☹️
QueenMomm Bizde bugün tam 23 haftalık olduk.Çalıştığım için çok çabuk yoruluyorum ve uykusuz oluyorum ama önümüzdeki ay sonu doğum iznine çıkacağım inşallah bununla kendimi teselli ediyorum.Benim ilk gebeliğim o yüzden çok heyecanlı sabırsız ve aceleciyim biraz.Nerdeyse çoğu şeyini aldık oğluşumun odasını bile kurduk.Dört gözle doğacağı günü bekliyoruz.13 Mayıs doğum gözüküyor.Allah hepimizin sağlıklı mutlu bereketli bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin yawrularımızı inşallah..🥰🤲🏻
Kevsssim QueenMomm Amiinnn inşallah🩵 Benim de ilk bebişim bende sizin gibi aşırı heyecanlı sabırsızım hemen her şeyi olsun istiyorum 🥹
eceeelmn QueenMomm mesleğiniz ne acaba 32.haftada doğum izni olmuyor mu benim de 12mayis doğum.izine de 14marttq ayrilabiliyorum
bir_busra Kevsssim ya uff bana da ama ilk gebeliğim insan heves ediyor, cidden özeller çok pahalı oldu ya daha iyi bir doktor da bulamadım ben 🥺
Tazegelin12 Kevsssim 20.haftadan selam mayıs sonu Allahın izniyle 3. Bebiş bi kızım bi oğlum var Buda oğluş çoğu şeyi olduğu için ufak tefek şeyler alacağım bekliyorum hala ismine karar veremedik hastane çıkışı falan yaptırmak için ismini bekliyorum