Merhaba bunu normalde muayene için gittiğiniz doktorunuza göstermeniz gerek. Kendiniz de internetten baka baka yorumlayabilirsiniz anlıyorum diyenler de öyle yapıyor ama tavsiye etmem. Bu doktorun işi🥰
Ayrıca bir sıkıntı olsa söylerdi diye düşünüyorum bana da bir şey söylemedi detaylıya bakan doktor, iyi mi dedik iyi çok güzel dedi sadece. Bende kendi doktoruma gidince göstereceğim.