Mucize2025 yaa ınsallah giriyolardir benimde 2..gebeligim bende sezaryen olacağım bildigim kadariyla sonuna kadar aynı doktora gidiyorsan sana gun veriyor ve kendi giriyor sadece normal dogumda ebeler giriyor bende sorucam onumuzdeki hafta kontrolum var benim 1 ay sonra dogumum insallah gittigimiz doktorlar giriyordur 🫠🙏