Prilam yazdırmıştım 3 4 gün önce ilaçla alakalı şüphelerim vardı atıp atmamakta kararsızdım bulantım son yarım saate çoğaldı ve çıkaramadığım içinde iyice zorlandım bir tane attım ama atar atmaz 1 dakika içinde ne var ne yok çıkardım şimdi midem rahatladı ama atsam bir zararı oldu mu bir de haliyle atar atmaz çıkardığım için ilaç da gitti değil mi