Melek38_ biraz biraz anlıyorum zaman geçtikçe büyüyoruz ,fakat gerginlik hem büyümeden kaynaklı hemde gazdan:gaz olduğunda daha rahatsız hissediyor insan uyuyamıyor.Kabızlık problemi olmaya başlıyor mideye baskı olduğu için.Hemencecik hamileliğimiz kolaylıkla geçsin gitsin inşallah 🤲