Mlsylmz şuan için memnun kaldım evet bide doktordan beklentiye göre değişir bana güleryüzlü davrandı tüm sorularımı cevapladı. ben istemedim ama sanırım numara vermiyor ama hastaneyi aradığınızda asistana ulaşabiliyorsunuz. bide instagramı var nihan hanımın ordan cevap veriyor diye duydum ama ben daha soru sormadım. hastanenin en kötü yani doğum gece olursa doktor gelmiyor nöbetçi kim varsa o doğum yaptırıyor. ama kendi doktorunuza da denk gelebilirsiniz tabi. bir ihtimal mesai saatinde de doğum yapabilirsiniz :) bunlar benim öğrendiklerim