Roniderya Bende yarın 40 haftalk oluyorum sancı olaarak kasilmalarim var ama bilemedim 2 gebeliğim çok duygusalm çok sinirliyim değişik bir fuygu icerisndeyim
Roniderya Urassss geçen hafta gitim kilosu falan gayet iyiydi sancım yoktu geri gönderdi acilmamda yoktu
Urassss Roniderya tekrar kontrole giderseniz bana haber verir misiniz ben nasıl bi yol izleyeceğimi hiç bilmiyorum..
Blueeberryy 40+1 dün kontrol vardi kilosu iyi gelmezse 41 de yatis yapilicak cati muayenesi yapti dar dedi 🙄