Nhlertrk46 Doğum ücreti ile ilgili hiç bilgim yok da bu konu hakkında bilgi sahibi olan biri beni aydınlatabilir mi rica etsem
Pinarkorkmazer Nhlertrk46 maaşın normal yatıyor başka da bir alacağın olmuyor diye biliyorum. 5000 tl dedikleri yardımı zaten herkes alıyor
a-koroglu Nhlertrk46 devlette misiniz özelde mi devletteyseniz doğum ücreti yok ücretli izne çıktığınız için o şekilde biliyorum
a-koroglu Kubelif bende devletteyim kadroda hocam herhangi bir para vermiyorlar yeni çıkan 5k yasasında herkes alıyor zaten
a-koroglu eğer ücretli öğretmenlik ya da özelse çalışabilir raporu alıyorsunuz kuruma veriyorsunuz ama doğum okul dönemi içerisinde olmalı sgk size doğumdan sonra ücret ödüyor
Burcuuko Doğum ücreti olmuyor devletteki öğretmene. Sadece doğumdan sonra memur babaya aylık çocuk yardımı yatıyor
Nhlertrk46 Ben de kadrolu öğretmenim de bu konuda herkes bir şeyler söyleyince kafam karıştı acaba bizde de böyle bir durum mu var diye
a-koroglu Kubelif Allah bağışlasın🙏 1 ocaktan sonrası için geçerli maalesef keske doğurmuş olanlarda alsa 🤷♀️