Merhaba güzel anneler 26 haftadayım ikiz gebelik fakat bugünden beri karnımın sol tarafında bi ağrı var arada karnım sertleşip eski haline dönüyo onun dısında kanama,mide bulantısı,kasık ağrım falan yok başına gelen oldumu erken doğum ihtimalimi nedir cok moralim bozuldu bilemedim ne oldugunu