1gebeshanim Bu postu gördüğüme çok sevindim. 😍 bebeğiniz çok şanslı, bende şimdiden bir sürü kitap aldım gelişim ayına gördüm. Normalde de kendim de sürekli okuyan biriyimdir. Haftada 4 gün kendi okuduğum kitaplı sesli bir şekilde okuyorum 1 saat. 🦋 Doğduktan sonra kendi kitaplarına geçeceğim sayfaları göstererek, tabi yine gelişim ayımıza göre…