Dün geceden beri çok kötüyüm gebeliğimin başından beri ilaç içmeyen ben ¾ tane parol içtim haftaya perşembe doğumum var dişçiye acile gittim birsey yapamıcaklarını en fazla parol yazacaklarını söyledi evde sizin uyguladığınız bir şey var mı arkadaşlar kulağıma zonkluyor çivi cakılıyor sanki Allah düşmanıma vermesin 😓 karanfil yagı deniyorum banamısın demiyor 😥