Salihaa16 Kızlar 2. Gebeligim 25 haftalık olduk. Bu gun sarı akıntı geldi. Sınra bir daha gelmedi simdi de ilk sezeryan yerim sağ tarafım ara ara agrıyor sancıyor bu normal mi yasayan var mı bu durumu acaba tam sezeryan yerim cok acıyor 😢😢
3prensAnnesi_ Salihaa16 geçmiş olsun acil şifa diliyorum, en sağlıklısı doktora muayene olmanız ve gecikmemeniz. Burada normal yada normal değil yorumları yapılsa bile ihmal edilmeyecek durum bence
myangelson Salihaa16 30+6 haftaligiz bu aralar bazı zamanlar sızlıyor dikiş yerlerim benim de 🥲 bugün de yaşadım oncekilere göre biraz daha fazla sızlama oldu Perşembe doktora gidince soracağım ama normal böyle şeyler diye biliyorum karın buyudukce dikislerde sızı yapabiliyor 🥲