Esum48 Kizlar bebegim 5 aylik. Tulumunu giydirirken serce parmagi icerde bükülü kalmis fark ettigimde cikardim ama. Sizce bir sey olmus mudur ? Huzursuzlugu filan yok ama ? Bebekelrin kemigi bizim gibi midir ? Cok korkuyorum ya :(
hamcokelek33 Bebeklerin kemik yapısı bizimkilerden çok daha esnek diye biliyorum. Hatta allah göstermesin kaza ve enkaz altında kalma gibi durumlarda hayatta kalma şansları çok daha yüksek. Ama ana yüreği işte 🥲 içiniz rahat etsin bi acile gösterin isterseniz
ozlem_2727 Esum48 eğer kırılmış olsa zaten illaki huzursuz olur belli eder diye düşünüyorum 1 aylık 1 haftalık olsa belki anlamaz hissetmez ama biraz büyümüş bilir yani canını stres yapmayın gözlemleyin ve dikkatli olun bununla geçmiş olsun inşallah
Esum48 ozlem_2727 tesekkur ederim gozlemliyorum 4 saat oldu zaten uyuyor herhangi morluk sislik sekil bozuklugu filan yok huzursuzlugu da yok bana ders oldu 🥲
ozlem_2727 Esum48 insanlık halidir ilk bebekte insan tecrübesiz oluyor bazen düşüyor bazen kalkıyor ama öğreniyor herkesin başına gelebiliyor bu durumlar Rabbim dermansız dert vermesin yeter gerisi. Hallolur inşallah
Uykusuzan @“Esum48” benim kızımda bir yasina yakın çamaşır sepetinin deliğine parmağıni sokmuş cikaramamis görünce çıkardım hafif şişkinlik kızarıklık vardı hasteneye götürdük röntgen çekindi bişey cikmadi darbe gördüğünden şişmiş sonra gecti
ozlem_2727 Esum48 ay hislerinizi çok iyi anlıyorum her konuda malesef iyi ya da köt ilklerde insan bilemediği işin korkuyor üzülüyor hele evlat olunca daha başka