1159098263 Kızlar 2. Normal Doğum olacak Allah’ın izniyle inşallah. sabahtan beri karnım her sertleştiğinde aşırıı derecede ağrı oluyor doğum yaklaşmış olabilir mi veya yaşayan var mı 38+2
00Sevdanur 1159098263 valla bende 2. 37+2 yim dün geceden beri adet sancısı gibi sancı ayrıca karnım sertleşip kasılıp hareket ettikçe sancı oluyor kasıklarımdan aşagıya çok baskı var dün de nst de 3 kere sancım çıkmış hayırlısı allahtan ama sanki doğumum bugün yarın yakın gibi hissediyorum