aylam34 Fikir vermeye gelince kesinlikle sağlık durumunuzda bir sorun yoksa çalışmaya devam edin çünkü doğduktan sonra bize daha çok ihtiyaçları olacak. Süreli oturuyorsanız en geç 1 saatte bir kalkıp şöyle bir dolanın. Müdür, patron, diğer arkadaşlara kahve içer misiniz yapayım deyin. 😂 Ayrıca sürekli bir bekleyiş içinde olduğumuz için evde vakitte geçmiyor en azından çalışında kafamız dağılıyor. 35. Haftaya giriyoruz ben hala çalışıyorum. İş hayatı bazen stres yaratsa da evde günlerce otursam da başka şeylere takacaktım vakit geçmeyecekti. Ki yürüyüş, egzersiz yapıyorum, kitap olurum, şuan bile bebek belgeseli izliyorum. Vaktimi boş geçiren biri de olmama rağmen iyi ki çalıştım diyorum.