tazeannesese hamileliğimin ilk 4 ayı sürekli yaşadığım bi durumdu. Kardiyolojiye gittim hiç bi sorun çıkmadı sonra tansiyon takibi yapmaya başladım tansiyonum sürekli düşüktü tuzlu ayran kankim olmuştu tansiyon düşüklüğü çarpıntı yapıyor. Hemen tuzlu bi ayran içip ayaklarını yukarı uzatıp 15 20 dk gözlerini kapatıp dinlen geçiyor. Bir de kansızlık demir eksikliği yapıyor. Doktorun zaten demir hapı verir o iyi geliyor. Ben şuan 36 haftalığım demir hapım bitti doğuma az kaldığı için almadım çünkü içerken çok fazla öğürme yaşıyorum artık hap içmek bela oldu tekrar çarpıntım başladı demir eksikliği başladı sanıyorum