Şimdi 2. Hamileliğim 8. Haftamdayim. Daha çok erken tabi bu konular konuşulmadı ama merak da ediyorum. İlk kızımda aslında hiçbir sorunum yoktu normal doğum yapmamam için catım falan gayet uygundu. Ama kızım nazli çıktı tam 40 haftalik olmama rağmen asla gelesi yoktu. 40. Haftaya girdiğim günün sabahı kanamam başladı kanamam arttığı için ve ne sancı ne de acilmam olmadığı için mecburi acil sezeryana alınmak zorunda kaldım. 29 Eylül 22 de doğum yaptım. Yani 2. Bebeğim doğduğunda nerdeyse aralarında 3 sene olacak. Acaba bu şartlarda normal doğum mümkün olur mu? Her doktor sezeryan sonrası normal doğuma yanaşmıyor da deniliyor umarım öyle olmaz. Tabi yine şartlar ne gösterir belki durumum normal doğuma yine elverişli olmaz o zaman yapacak bir şey yok ama sezeryandan sonra çok zor geçti benim için çok korkuyorum aynılarını yaşamaktan.