Beybyi Kızlar patliycak gibi hissediyorum nefes alamıyorum uzanamiyorum oturamiyorum belimin ağrısından hiç bahsetmiyorum bile bacaklarım da kramp var sanki
Pinnar7 Haftaya gireceğim benim her yemekten sonra böyle oluyor, hatta şu an çok fenayım. Kendimi 32 ve sonrasında asla düşünemiyorum ya nasıl bir şey bu böyle
Edamy Ben de 29 um çok ayakta durursam ya da yorulursam ağrım oluyor onun dışında sanırım bebek pozisyon değiştirdi biraz onun baskısı var altta 2 gündür o kadar