Nesli664066 ilkinde 2 damla sonra durmayan kanama idi, hastanede fitil, ilaç, serum vs verdiler kanama azaldı ama bebeğin Kalbi durdu. Bunda ise bir kaç damla kanama oldu doktoru aradım progestan al dedi onu içtim. Sonrasında 2 damla filan adet başlangıcında olduğu gibi kahve telvesi gibi geldi şu an yok şükür ama kalbi atmaya başlamamıştı geçen kontrolde en kötü senaryoya hazırlamaya çalışıyorum kendimi. Sindirmem kabul olsun, korktuğum olmazsa sevinmek en kolayı biliyorsunuz 🙏