Flwy34 benim pıhtı olayından önce bir hafta bitince nefesim daraldı yani hiç abartısız sadece yataktan kalkmada bile koşmuşum da yorulmuştum gibi nefesim kesiliyordu. Bir haftanın sonlarına doğru namaz kılarken sol kasık tarafım ağrıyordu secdeye gittiğimde ve benim kasıklarım ağrıyordu ama çok kötü ve ben gaz sancısıdır diyordum. Bir haftanın sonunda gece 4′gibi sol kasığım ağrıyor diye uyandım ve salona gidemedim bacağım tutmuyor gibiydi. Yine gaz olabilir diye bitki çayı içtim biraz zaman falan geçsin diye. En son eşimi uyandırdım namaz kıldık ve ben çok kötüydüm ağrıdan duramıyordum ve öylesine ayağıma baktığımda sol ayağımın şiş olduğunu gördüm. Bacağımı açtığımda sol bacağımın da şiş olduğunu gördüm ama asla yürüyemiyordum çok kötüydüm. Ben ne olduğunu anlamadığım için ve hep gaz sancısı zannettim için kadın doğuma gittim onlar acil bacaktan ultason istediler ve sonra kalp damar acile gönderdiler. Bacağıma pıhtı atmış ve sertti mordu. En başta iki seçenek sundular birinvisi doğuma kadar kan sulandırıcı kullan sonra tedavi ol ikincisi de bugün yoğun bakımda kal sonra kan sulandırıcı kullan doğuma kadar diye. Tabii sonra ciğerlerime bakınca ciğerde de pıhtı belirtisi gözükünce zorla yoğun bakıma aldılar yoksa beynine pıhtı atar hastaneye yetişemeden ölürsün dediler açık açık