asel_meva_ hamileliğimin 10. Haftasında bacağıma pıhtı attı ve ciğerde de belirtisi gözüktü bu yüzden 2 gün yoğun bakımda kaldım. Kan sulandırıcı kullanıyorum. Sonrasında idrarda protein kaçağım çıktı ve doktorlar gebelik zehirlenmesine yol açar dediler. Allah’a şükür sonra protein kendiliğinden düşmeye başladı. Hep onu kaybetmekle karşı karşıya kaldığım için her an bir şey olacak diye korkuyorum. Hareket etmeyince niye hareket etmiyor bir şey mi oldu acaba diye düşünüyorum 😞