tazeanneck Ozgeyasin tam olarak net bir şekilde 17. Haftada hissettim ondan sonra zaten meleğim çok şükür her gün kendini baya belli ediyor burdayım diye 😊😊 şuan 19+2 yiz
Kubrakuzey Ozgeyasin ilk olarak tekme hissedilmiyo kayma yada kıpırtı oluyo ilk oğlumda 20 haftada hissettim ikinci oğlum şuan 17+5 olduk 16+3 de falan hissetmeye başladım
Ecece tazeanneck ilk hamileliğinmi canım bende 16+3 ün karnıma baktığımda pıt pıtlar görüyorum sadece
filizgol Ozgeyasin ilk kıpırtıları 17. Haftada hissettim 20. Haftada tekmeler başladı 23. Haftada babamız hissetti ❤️🙏🥰
Poine Ben kıpırtı kayma vs hissetmedim. Hissettiysemde ayırt edemedim. 18 haftalıkken direk tekme ile hissetmeye başladım.
tazeanneck Ecece evet canım ilk hamileliğim tam olarak ilk hafif hareketi 14 haftalıkken olmuştu daha sonra 16-17 haftaları gibi kayma sanki içeri de sağa sola dönüyormuş gibi hissediyordum ama şuan bildiğin küçücük canıyla pıt pıt vuruyor maşallah 🧿 😍😊😊😊
tazecikanneee Ozgeyasin 21de başladı bizim minnak aslında daha önce 19 gibi falandı aama ben anlamıyordum 😂😂😂 şimdi içerde tekvando yapıyor ayakta otururken yatarken hiç fark etmiyor maşallah önceden ayaktaydın otururken hissetmezdim şimdi yamultuyor beni 😂
tazeanneck Ecece size de maşallah canım benim sağol ❤️ Oluyor canım ya zor dönüyorum sende de mi oluyor
tazeanneck Ecece he ben yanlış anlamışım canım kendim dönerken olarak anladım yok bebiş dönerken bi kramp falan hiç olmadı şimdiye kadar