Hamdos
Canımm ben de 4 buçuk kilo bebek doğurdum normal yolla. Hiç korkma halsizim falan diye, Allah öyle bi güç veriyor ki bir an önce sağlıkla doğsun diye sen kendini düşünmüyosun o an. İnan bana o an sana yüklenen güce sen de şaşırıyosun.
Sana tavsiyem ne deniyorsa onu yapman.
Eğil kalk vs dedikleri zaman ne diyolarsa yap ve sakın bağırma. Sonra bir de boğaz ağrısı çekiyosun ve bağırmak sancıyı hiç azaltmıyor zaten. Nefes egzersizleri yap yarına kadar.
Derin derin nefes al ver
Hastaneye giderken doktora görünmeden merdiven in çık muayene saatine kadar hastaneyi turla öyle git. Evet heyecanlı durum ama ne kadar sakin kalırsan o kadar kolay atlatırsın süreci.
Akşam bol bol meyve ye, suyunu vitaminlerini al, güzelce duş al. Vücudunu kremle, rahatla. Hatta eşinden yardım iste vücuduna masaj yapsın kremle. İlişki de tavsiye ederim. Hem stresini alır hem doğumu kolaylaştırıyor. Sonra derin bi uyku çek. Sabah erken kalk son dk kadar uyuma. Evini toparla kafan dağılsın. Bi yandan dualar aç evinde dinlet, hastaneye sonra git. Giderken bol bol oku hiç korkma inşallah dönüşte de sağlıkla bebeğini kucağına almış olacaksın🥰❤️
Suni sancıdan da korkma. Normal sancıyla aynı şey. Kimisi suni sancı çok zor vs diyo ama hayır sancı zaten zor olduğu için suniyi daha zor zannediyolar. Hiçbir farkı yok. Zaten son dk kadar vermiyolar suniyi kendi sancın artınca çıkarıyolar. Allah yardımcın olsun inşallah her anı güzel geçen bi doğum olur❤️
Güzel de bi doğum hikayesi okuruz senden
Allaha emanet ol