Kaşınıyorlardı doktora götürdüm uyuz dedi losyon verdi bende yazın gecirmiştim bu illeti ozmn yapma krem vermişti doktor etkili olmuşdu bende cocuklarda kullanabilir demişti ozmn bu kremdende internetten baktım bu losyon işe yaramıyormuş yapma kremler daha etkili diyor bende hem yapma krem hem losyon sürecem inşallah bian önce gecer onun haricinde başka ne yapmam lazım kafam durdu resmen moralim cok bozuk akıl verin