Merhaba değerli anneler ;
Şu an 27+5 günlük hamileyim . 32. Haftada çalışamaz raporu alacağım . 1.sorum şu 31+4 31+5 te de raporu alabilir miyim ?
2.sorum ise şu çalışamaz raporu aldığım andan itibaren maaşım ne zaman yatar 🙏🏻 bilgilendirirseniz çok mutlu olurum