Kumsalca Doktor korkulacak bir şey değil ameliyatlık bir durum değil dedi ama içimizi rahatlatamadık 1mm lik bi açıklık varmış bir de kalp kapağında 120 cm/sn kaçırma varmış yaşayan oldu mu daha önce
Girlmom Kumsalca Benim bebeğimde de sorun görüldü şu an 37 haftalık kalbinde delik var ve sağ kalp damarı çift çıkışlı doğunca ameliyat dediler delik kendiliğinden kapanmaz dediler doğunca herşey belli olacak sağlıcakla alalım kucağımıza 🤲
Kumsalca Girlmom çok üzüldüm Rabbim şifa versin ameliyata da gerek kalmasın doğunca geçsin bitsin hepsi.. Amiinn sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım 🤍