cigdemusta07 Yarın sezeryanım var ikizleri Allah’ın izniyle doğurcam ama hem korku hem heyecan var 🥺 anlamadım var mı yaşayan bu durumu kızlar
cigdemusta07 Aydangrbz 37 oluyoruz tam perşembe günü ama artık çok zorlanıyorum artık doktorum alalım dedi
derinn16 Sağlıkla alın kucağınıza benim daha 100 gün var ona rağmen çok korkuyorum ve heyecanlıyım son günü düşünemiyorum 😄 Herşey gönlünüzce olsun çok güzel geçsin inşallah 🤲
Zuhal_Y Rabbim ferahlık versin inşallah saglicakla kucaklayin🌸 benimde haftaya fakat dr yarin yada persembe birkere daha goreyim dedi anestezi ilemi gorusulecek acaba haftaya 21inde olacak birde son gorusler ucretlimi oluyor