Flowermom0 Kı,lar bu konu hakkknda bilgidi olan varmı bn birşey anlamadm. Sigorta olsada verilcekmi yani. Başvuru falan yapılması lazımmı
LoisLane Flowermom0 evet verilecek her şartta diye biliyorum ben, sosyal hizmetlere başvuruluyor sanırım
Zeyzeykr Flowermom0 şimdi benim 3 yaşında kızım var ikinci şubatta doğacak 1 ocaktan sonra doğan 1. Ve 2 çocuklar içinmi geçerli olacak bu 1500 tl yardım yoksa ikinci çocuk 1 ocaktan sonra ilk çocukmu yoksa ikinci çocuk olarakmı dikkate alınacak anlamadım umarım anlatabilmişimdir biraz saçma oldu ama
Duygu_33 Flowermom0 tüm annelere verilecek tek seferlik bu para 2025 den itibaren doğacak 2.3. çocuklarda her ay 5 bin TL verilecek
LoisLane Flowermom0 yok hayır sosyal hizmetlere gidilmesi gerekiyor e devlet üzerinden olmuyormuş, az evvel haberlerde izledim
Flowermom0 Zeyzeykr valla bnde bişi anlamadm. Bnmde 2020li 4 yaşında var. Buda martya doğacak. İlki yararlanamıyor heralde
Nhrr Zeyzeykr 1 Ocak 2025 den sonra doğan çocuklar için geçerli sadece. Aylık 1500 yatacak sadece. 3. Çocuğunuz olsa aylık sadece 5000 yatacak 6500 olmayacak ekleyerek gitmiyor. 5 yaşına girene kadar geçerli olacak bu ücret.
Nhrr Zeyzeykr evet benimde Şubat ta doğum var. Doğum belgesi bebeğin kimliği ile kaymakamliga basvuralacakmis.
Flowermom0 Duygu_33 yani bnm 2020 de doğan bir çocuğum var şimdi şubatta doğurucam. İkinci çocuk değilde ilk çocuk parası alıcam dimi
Nhrr Flowermom0 kaymakamlık(sosyal hizmetler )dediler haberlerde. Bebeğin doğum belgesi ve kimliği ile.